1. Deschide un Ticket accesand link-ul de mai jos, si completeaza informatiile identificarii comenzii: adresa de e-mail, ID comanda, contul IBAN si titularul contului in care sa va rambursam banii si optional motivul. Daca ridicare se face de la alta adresa in mesaj treceti adresa de ridicare al coletului.
Click aici
2. Facem cerere de ridicare al coletului la firma de curierat sa ridice produsul / produsele pe care doriti sa le returnati.
3. Cand primim coletul inapoi verificam produsele si in 10 zile o sa va facem rambursarea banilor in contul specificat.
Cum functioneaza:
Dreptul de Retur este de 14 de zile calendaristice care este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la (SC Tabara Telecom SRL).
Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile calendaristice, trebuie urmati pasii de mai sus necesari returului.
Atentie!!!
Taxa de returnare al coletului este gratuita si va fi suportata de catre noi.
Rambursarea se face doar in cont bancar deschis in lei in termen de 10 zile calendaristice.
Produsele sunt eligibile pentru retur daca sunt in aceeasi stare in care a fost livrate (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului sau inlocuirea cu alte produse.
Cererile trimise dupa 14 zile calendaristice de la data livrari nu mai sunt luate in considerare.
Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos:
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile caleandaristice de la primirea produsului.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, acesta prezinta zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet) ne rezervam dreptul de a refuza returul.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 1302000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 1302000 art. 2 lit.e.
Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor în care partile au convenit altfel:
Contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
Contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Contracte de furnizare a înregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de catre consumator.
În cazul nesoluionarii amiabile a problemelor legate de returnarea produselor personalizate, departamentul juridic va lua masurile necesare, inclusiv actionarea în instanta a clientului care refuza ridicarea produselor comandate.
Situaiile în care produsele sunt livrate prezentând erori exclusiv de productie reprezinta excepii, caz în care, pe baza fotografiilor care dovedesc aceasta, pot fi luate masuri care presupun înlocuirea produsului cu unul identic
Produse cere nu sunt conform cu specificatiile de pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii produsului.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Sc Tabara Telecom SRL.
Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari:
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produse ce v-au fost livrate gresit:
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Sc Tabara Telecom SRL.
Nota:
Produsele sunt eligibile pentru retur daca sunt in aceeasi stare in care a fost livrate (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului sau inlocuirea cu alte produse.